Sivut

maanantai 15. huhtikuuta 2013

all the people tonight put your hands in the sky

Päätin nyt ottaa itteeni niskasta kiinni ja postata tänne blogin puolelle jotain.. (: Anteeks ko en nyt oikeen oo postaillut melkein yhtään. Päivät menny ohi nopeesti tän taukoilun aikana enkä oo sen ihmeempii tehny ko pääsiäislomalla oltiin Virossa perheen ja tuttujen perheen kanssa. Nii ja oon myös yökyläillyt tässä aika reippaasti frendeillä. (: Ja oon kans mokaillu muutamaan otteeseen, niinko me kaikki välillä, mut onneks virheist oppii ja oppiminen ei lopu koskaan ! (: + Mokailuista huolimatta oon ilonen ja tyytyväinen siihen mitä mulla on ! <3 Tää postaus nyt on vaa tämmöi 'diipadaapajutsku'-postaus ko teki mieli kirjottaa mut ei tullu mitään kirjotettavaa mieleen. :'D


Taas tää ongelma enkä osaa pienentää noit musiikki juttui niiko ennen.. AUTTAKAA MUA !

Tää päivä on ollu aikas rento koulussa, keskustassa ja aikasin himassa. Kävin ostaa tulevalle kummipojalle kummilusikan, ihmejuttuja nää tämmöset hömpötykset, mut aika söpöö silti ! :3
Ens viikon sunnuntaina ois jo ristiäiset, o-ou. Täs tähän loppuun viel täs lähiaikoin otettui kuvii, laatu sitä kun ei jaksa kantaa kameraa enää missään.. :'D

1. Naama 2. Ihanaa lohi salaattijuttuu 3. Kaks retuu koulus 4. Lenkkeilemäs keinarilla


 1. sluibailua himassa 2.Janskulla, lähössä ulos 3. Kesä tulee ! :3


Minä muutama päivää sitten ja nyt hyvätyöt kaikille tasapuolisesti ! c:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti